pátek 14. června 2013

May Favorites 2013

Možno pre niekoho neskoro. no čo už. :)
Prvý výrobok, ktorý som začala používať v máji je micerálna voda Bioderma Sensibio H2O. Pre mňa je veľmi dobrá, pretože mám hrozne citlivú pokožku. A aj zaujímavo voní. Mne to pripomína takú čistotu.
Potom hneď druhý výrobok, ktorý som si zamilovala, je krém Pure nature od Oriflame. Krásne vonia (ja som proste zaťažená na vone výrobkov :).
 Fialový lak som si tiež obľúbila kvůli jeho farbe. Je v odtieni miss lavender (essence). Vydrži dosť dlho na nechtoch, keďže je vyrobený pre nechty na nohách.
Z iného súdka som si zamilovala tento smoothie. Je z troch banánov a celého balíčka čučoriedok. Je úplne skvelý. :p mňam Vyzerá to trocha divne, ale je to vynikajúce.
To je všetko :) Ďakujem za pozornosť.

Žádné komentáře:

Okomentovat