středa 7. srpna 2013

July favorites ♥

Takže som tu zas po dlhšej dobe a prichádzam s obľúbencami za mesiac júl. Za tento mesiac sa toho veľa udialo.

Špirála Hypnôse od Lancôme: Ohúrila ma tým, ako krásne vytoči riasy a oddelí ich. Je v odtieni Brown ale aj tak, na svetle sa mi zdá že má skôr fialovú farbu. Nie je vodeodolná.


Obrúsky na čistenie tváre od Balea: Tieto obrúsky som mala po prvý raz a určite si pre ne ešte zájdem do DMky. Máju krásnu vôňu grapefruitu. Moje nahrubo namalované mihálnice mi odmaľovali po prvom raze. Určite odporúčam.


Deodorant Lady speed stick: Moj stály obľúbenec, ktorý používam neustále. Vôňa Aloe vera. 


Šampón po opalovaní od Balea : Otvorila som tubu a cítila som vôňu kokosu. :O To je moje! Hneď som si ho kúpila a vyskúšala. Krásne voní, mám po ňom jemné vlasy ako perie a bonus vymýva všecok chlór a má SPF.


BB cream od Rimmel London : Ževraj BBčka sú najlepšou variantou mejkapu na leto. A ja s tým môžem iba len súhlasiť. Má všetkých tých 9 benefitov, ktoré má napísané na krabičke a má krémovu textúru ( hrozne mi vadí, keď má BB takú tu vodovú textúru :P )


Antiperspirant s vôňou uhorky od Dove: Kto ho nevyskúšal, môže lutovať. Moja pokožka po ňom zostane úplne jemná a ktomu ešte voní po uhorke. Dávam si ho vždycky po cvičení. 


A aký su Vaši obľúbenci za tento mesiac? 
♥ S láskou M ♥








Žádné komentáře:

Okomentovat