pondělí 18. srpna 2014

DIY : Wall Pictures

Ahojte!
Dnešný článok bude znova DIY. Nevedela som ako to mam nazvať, tak som ich nazvala ako obrázky na stenu. V podstate sú to obrázky na stenu.

Tu je čo budete potrebovať:
-nožnice
-washi pásky alebo čiernu permanentnú fixku
-krúžky z dreva alebo môžete použiť aj nijaké iné
-tvrdý papier

Na tvrdý papier si nalepíte washi pásky. Mal by byť podobnej veľkosti ako aj krúžok.

Potom zo zadnej strany nakreslite srdce.

Nakoniec ho vystrihnete a prilepíte na krúžok. Ja som potom ešte pridala malé srdiečka a obtiahla som ich čiernou fixkou. Keďže som mala ešte navyše jeden krúžok, tak som nakreslila naňho kôry stromov. :)

Dúfam, že sa Vám tento DIY páčil, a nezabudnite, že čoskoro bude Giveaway a napíšte do komentov, čo by ste tam radi videli. :)
Papa.



Žádné komentáře:

Okomentovat