středa 8. října 2014

Dry Nail Art ♥

Ahojte!
Keďže nám už oficiálne skončilo leto a prišla jeseň, rozhodla som sa si urobiť rozlúčkové nechty. Táto manikúra je zábavná a pestrá, a hlavne je to niečo iného.
A nezabudnite že Giveaway trvá už iba do 20.októbra! :)

Najprv som si určila, aké farby tam vôbec mali byť. Ja som si určila farby, ktoré k sebe pomerne idú, ale Vy môžete kľudne experimentovať. Keďže to má byť rozlúčka s letom, vybrala som si pastelové farby a trochu trblietok. :)

Táto technika sa preto volá "suchá", pretože ide vlastne o to, že otierate štetček, dokým nie je úplne suchý a až potom raz pretriete necht. Na obrázku to moc nie je vidieť, ale po viacerých farbách to bude vidieť. Keď chcete. aby farby viac vynikli, natrite si najprv necht na bielo.  

A po viacerých vrstvách máte originálnu a peknú manikúru. Každý necht je iný a k tomu sa tento postup dá prispôsobiť na Váš štýl. :)

Papa. :)




2 komentáře: