úterý 14. října 2014

Review : Špirála Oriflame

Ahojte!
Dnes mám pre Vás recenziu na špirálu od Oriflame. Túto špirálu som si kúpila v silvestrovskej edícii minulý rok a ešte som nemala šancu ju vyskúšať. Jej obal je úplne úžasný! Normálne jej obal je Čierno-fialový sa mi zdá.

+ pekne balenie
+ predĺži riasy
+ cena
- nevidím žiadne

Moje dojmy z tejto špirály sú vynikajúce. Vôbec si netreba kupovať drahú špirálu, táto predlžuje riasy, zahustí ich a takisto aj pekne oddelí. :)

Nenamaľované oko


Namaľované oko


Ďakujem za pozornosť. 
Papa.




2 komentáře:

  1. Tato řasenka je skvělá! Měla jsem ji několikrát a nemohla jsem si ji vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne! Nechapem preco si ludia kupuju take drahe riasenky ked tato je uplne skvela. :)

      Vymazat