neděle 26. října 2014

Halloween makeup ideas ♡

Ahojte!
Halloween sa nám už blíži, aj keď viem, že veľa ľudí nebude súhlasiť, pretože to je americký sviatok. Nuž, ale mne sa Halloween páči a preto som sa rozhodla urobiť tento článok. Bude o nápadoch ako by ste sa mohli namaľovať na Halloween. Všetky tieto nápady už niekto spravil, ale ja som sa rozhodla ich trochu upraviť podľa mňa. :)

1. Sugar Skull
Viem, že v Španielsku sa oslavuje takzvaný Deň mŕtvych (Day of the Dead) alebo u nás oslavujeme niečo podobné, čo nazývame Dušičky. Lenže rozdiel je v tom, že zatiaľ čo my smútime za zosnulými, oni oslavujú šťastné chvíle, ktoré s nimi prežili. Preto si aj tváre namaľujú ako smrtky, lenže s tým rozdielom, že si ich ozdobia kvetinami a všelijakými inými ozdobami na znak života. (Keď sa mýlim, tak prepáčte, ale ja o tom moc neviem, iba sa mi to páčilo ako makeup.):) Veľa youtuberok, či už slovenských, českých alebo celosvetových sa to rozhodlo urobiť. Ako napr. Petralovelyhair, Teri Blitzen alebo australská youtuberka Shaanxo. :)

2. Srnka
Aj táto maska je teraz dosť populárna. V angličtine sa nazýva aj Fawn alebo Doe. Najviac sa mi páči tutoriál od Super Mary Face. 
Tento výzor vytvoríte najlepšie tak, že si natočíte vlasy a na líca a na čelo si dáte bronzer alebo tmavý makeup. Potom na tie miesta namaľujete biele bodky a pod oči si tiež dáte bielu ceruzku. Potom ako posledné si namaľujete nos a vrchnú časť pier. :)

3. Bábika
Tento tutoriál alebo to bola skôr fotka som videla na instagramu cutipiemarzie. Je to veľmi úspešná youtuberka a robí úplne neskutočné videá. :)

4. Polokostra
Jeden deň som toto videla na weheartit.com a hneď som to musela vyskúšať. Je to úplne super na Halloween. Vyzerá to úplne realisticky, hlavne ak máte bielu farbu na tvár. Ja som použila iba očné tiene ale aj to vyzeralo fajn. :)

Vy oslavujete Halloween? Ako sa Vám páčia tieto nápady? 
Papa. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat